WEKO3
インデックスリンク
アイテム
教員、保育者養成におけるコードネーム伴奏の可能性とその趣旨 -通奏低音との比較による考察-
https://jwu.repo.nii.ac.jp/records/3292
https://jwu.repo.nii.ac.jp/records/3292a039e98f-3381-441b-801f-19b516ed1ade
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-06-16 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 教員、保育者養成におけるコードネーム伴奏の可能性とその趣旨 -通奏低音との比較による考察- | |||||||
言語 | ja | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | The Possibility and the Purposes of Chord-Name-Accompaniment in Training for the Elementary and Nursery School Teachers:A Study based on Comparison with Continuo | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
佐藤, 千佳
× 佐藤, 千佳
|
|||||||
書誌情報 |
ja : 日本女子大学紀要. 人間社会学部 en : Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences 号 30, p. 29-40, 発行日 2020-03-15 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 日本女子大学人間社会学部 | |||||||
言語 | ja | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 09172076 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN10360917 |