WEKO3
インデックスリンク
アイテム
上原専禄と教育思想史研究の方法 ―国民教育研究所・教育思想研究委員会における議論を中心として―
https://doi.org/10.57483/0002000609
https://doi.org/10.57483/0002000609686d1c49-a050-4e5c-8cad-8d13cca72916
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2025-07-02 | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | 上原専禄と教育思想史研究の方法 ―国民教育研究所・教育思想研究委員会における議論を中心として― | |||||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||||
| タイトル | ||||||||||||||
| タイトル | Uehara Senroku’s Methods in the Historical Study of Educational Thought: Focusing on the Debates within the Committee for the Study of Educational Thoughts at the People’s Education Research Institute | |||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| 言語 | ||||||||||||||
| 言語 | jpn | |||||||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
| ID登録 | ||||||||||||||
| ID登録 | 10.57483/0002000609 | |||||||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||||||
| アクセス権 | ||||||||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||||
| 著者 |
桑嶋, 晋平
× 桑嶋, 晋平
|
|||||||||||||
| 書誌情報 |
ja : 日本女子大学紀要. 人間社会学部・国際文化学部 en : Journal. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences, and Faculty of Transcultural Studies 巻 35, p. 19-33, 発行日 2025-03-15 |
|||||||||||||
| 出版者 | ||||||||||||||
| 出版者 | 日本女子大学人間社会学部・国際文化学部 | |||||||||||||
| 言語 | ja | |||||||||||||
| 出版者 | ||||||||||||||
| 出版者 | Japan Women's University. Faculty of Integrated Arts and Social Sciences, and Faculty of Transcultural Studies | |||||||||||||
| 言語 | en | |||||||||||||
| ISSN | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||
| 収録物識別子 | 2758979X | |||||||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
| 収録物識別子 | AB00028669 | |||||||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||